
به مویی بندیم... درسا
Slavick Youssef
Description
<p>اپیزود ششم شش قسمت دارد که در آن با شش عزیز از سن ۱۷ تا ۵۷ سال درباره بیثباتی گفتوگو کردهام. درباره سوالی که مدتها بود در سرم میچرخید و سرانجام تصمیم گرفتم کنجکاوانه به سراغ آدمها بروم و ببینم آنها درباره این موضوع چطور فکر میکنند.<br> <br> مهمان گفتوگوی اول درساست. خواهرزاده ۱۷ ساله من و دانشآموز سال آخر هنرستان حسابداری است. هم به حسابداری علاقه دارد و هم یکی از اهدافش تأسیس سالن زیبایی است. سوالهای من درسا را کمی کلافه کرده بود ولی چیزهای تازهای گفت که برای خالهاش شگفتیهای تازهای داشت.<br> <br> مجموعه اپیزود ششم را تا پایان سال ۹۹ میتوانید از همین پادکست با کلیدواژه «من خودم هستم» در همه اپلیکیشنهای پادگیر و اسپاتیفای و البته وبلاگ و کانال تلگرامی من گوش دهید.<br> <br> اگر از شنیدن این گفتوگوها راضی بودید، خوشحال میشوم که گوشدادنش را به دوستان و عزیزانتان پیشنهاد دهید.<br> <br> اگر هم دوست دارید که مخاطب گفتوگو برای موضوعات بعدی باشید، حتما با پیام به من در تلگرام یا اینستاگرام با آیدی homeirav اطلاع دهید.</p> <p>ضمنا موسیقی این اپیزود از <a href="https://beeptunes.com/album/463550016/%D8%A2%D8%AF%D9%85-%D8%A2%D8%AF%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA">قطعه دشت ساروخانی در آلبوم آدم آدم است ساخته سهیل مخبری</a> گرفته شده.</p> <p>لینکها:</p> <p><a href="//spotify:show:4Ae4TgFei0bD5Gk3StVjun">Spotify</a> | <a href="https://t.me/homeiravir/383">Telegram </a>| <a href="https://www.instagram.com/homeirav/">Instagram </a>| <a href="https://homeirav.ir/?p=1556">Blog</a></p> <p><br></p> <p><br></p>