We go poco loco
We go poco loco

We go poco loco

𝗠𝗶𝘀𝘀𝘆𝗼𝘂

46 min0 play0 paborito
News
I-play

Paglalarawan

Det har blivit dags för deltävling nummer två. Men vad hände egentligen med appkaoset i första deltävlingen? Har SVT fixat problemen eller bör en jury i Falun ta över? Vi går självklart igenom veckans sju bidrag; vem dansar hela vägen till final och vilket bidrag anser Markus att en tandkrämstub skulle ha gjort bättre? Vi utlovar högt och lågt i veckans avsnitt - som alltid. Med: Jenny Ågren, Tobbe Ek och Markus Larsson. Kontakt: schlagerkoll@aftonbladet.se

Mga Creator

nancyCloud

nancyCloud

Creator